Κυριακή 19 Σεπτεμβρίου 2010

φοβάμαι σου είπα....

photo antonis bultdakis

                                                  
χάθηκα στις στοές των ονείρων μου
ανήμπορη να ξεφύγω
από τις νύχτες
που με περικύκλωναν....
έτρεχα με τα φουστάνια
να μπερδεύονται
στα γυμνά μου πόδια
γεμάτη αγωνία
χωρίς φωνή
...
κρύφτηκα  παίρνοντας
την παιδική ψυχή μου
μακρυά
από τις σκιές που με τρόμαζαν
...
και συ ακόμα εκεί
να με κοιτάς
χωρίς να με φτάνεις.....
μακρινή σκιά
να γίνεσαι
να μη βλέπω τα μάτια σου
αν με κοιτούν
αν με προσέχουν
...
φοβάμαι σου φώναξα
μη σπάσει η ψυχή μου
και συ γέλασες
απο μακριά
........




2 σχόλια:

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΞΕΚΙΝΗΜΑ ΜΙΑΣ ΚΑΛΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ ΜΕ ΟΣΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ ΜΠΟΡΟΥΜΕ.

Theodosia είπε...

κρύφτηκα παίρνοντας
την παιδική ψυχή μου
μακρυά
από τις σκιές που με τρόμαζαν...

πόσο με αγγίζεις νάξερες!