Σάββατο 1 Αυγούστου 2009

καρπούζι με τυρί............


καλοκαίρι χωρίς καρπούζι δεν γίνεται.....ακόμα δεν έχω καταλάβει πως διαλέγεις καλό καρπούζι....το χτυπάς λέει και το καταλαβαίνεις απ΄το θόρυβο....ναι καλά...χτυπάω χτυπάω....δεν βλέπω διαφορά....γι αυτό δεν διαλέγω εγώ.....μονίμως μάπα το καρπούζι για μένα.....ούτε καρπούζι να διαλέξω δεν είμαι....αλλά μ΄αρέσει πολύ...και φυσικά όχι σε φέτες....ούτε σε πιάτο....το κόβω στη μέση , όχι τελείως, περιμένω ν΄ακούσω το κρακ και το ανοίγω.....δεν θέλω να χωρίσω την καρδιά του....έτσι πάει στη μια μεριά......αυτή είναι δικιά μου.....φυσικά ο τέλειος συνδυασμός είναι .....καρπούζι, τυρί και ψωμί χωριάτικο.......
με τις θερμίδες του και με τη νοστιμιά του...το συνιστώ για απογευματινό ή βραδινό....και μη το τρώτε πολύ κρύο....ίσα ίσα να δροσίσει ....αν είναι πολύ κρύο φεύγει η μυρωδιά του χωραφιού....η καρδιά όμως....αυτή τρώγεται αμέσως...είναι η πιο δροσερή ..... το καρπούζι είναι ίσως το μόνο φρούτο που δεν τρώγεται αν δεν είναι όπως πρέπει....λίγο πολύ όλα τα τρώνε...λίγο άγουρα, λίγο ώριμα.....μα το καρπούζι αν είναι μάπα...δεν τρώγεται με τίποτα.....γι αυτό φίλοι μου προσοχή...αν δεν ξέρετε να διαλέγετε καλό καρπούζι....αφήστε να διαλέξει κάποιος άλλος για σας......δεν υπάρχει τίποτα χειρότερο απ΄το να διαλέγεις....να το κουβαλάς...και να βγαίνει μάπα.......

7 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

καλή μου Ελλη εμείς το τρώμε άραγε ετσι;Στήν Μακεδονία; χωρίς ψωμί ώμος γιατί παχαίνει λιγουλάκι.

Ανώνυμος είπε...

ΜΩΒ Ελλη ξεχάστηκα και δεν υπόγραψα.

Unknown είπε...

To καρπούζι,το ψωμί και το τυρί τα βάζω σ ενα δωματιο,κλεινω την πόρτα και την ξανανοίγω μετά απο 10 λεπτά...Έτσι πράττοντας....γυρεύω μια από τις λίγες αναμνήσεις που με γυρίζουν πίσω στο χρόνο...

liza είπε...

ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΚΛΕΜΜΕΝΟ.....Κ ΝΑ ΚΑΘΕΣΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΧΩΡΑΦΙ Κ ΝΑ ΤΟ ΤΡΩΣ.....Η ΑΠΟΛΑΥΣΗ.......

THANASIS MAKEDONAS είπε...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ.Η ΤΕΛΕΙΑ ΑΠΟΛΑΥΣΗ!!!ΜΟΝΟ ΑΝΤΙ ΚΑΡΠΟΥΖΙ ΜΗΝ ΒΓΕΙ ΚΟΛΟΚΥΘΙ

AlexMil είπε...

Τελικά σαν το καρπούζι και ο άνθρωπος. Οσο και να τον κτυπάς στο κεφάλι (απαλά ε!) δεν καταλαβαίνεις τίποτα, πρέπει να τον ανοίξεις (τη ψυχή του) για να τον καταλάβεις.

καλημέρα

bubbles είπε...

Φοβερό το θέμα με το καρπούζι... Μου τρέχουν τα σάλια. Αλλά βρε Ελλη μου, ποιός να πρωτοπρολάβει να φάει την "καρδιά"; Ολοι αυτή θέλουν. Οποιος την καβαντζώσει πρώτος...