Πέμπτη, 26 Ιανουαρίου 2012

μεγάλωσα θαρρώ...


Μεγάλωσα  
Στένεψε η καρδιά μου
 Μίκραινε η ζωή 
τα όνειρα μου
Τα δάκρυα κυλούν πιο εύκολα
Ο πόνος είναι γνώριμος
Σαν παιδική ανάμνηση κλείνω
στα συρτάρια τα παιχνίδια της
Λυγίζω  
Κουλουριάζομαι 
μέσα σε θλιβερές σκέψεις
Μεγάλωσα θαρρώ

Μια εφηβεία Νεκρή 
ψάχνει γιατρικό
Αντίθετα στο ρεύμα 
που με θέλει υπάκουη
Μάζεψα τα λόγια τα σκόρπισα
Λάθος άνθρωποι στο δρόμο μου
 Λάθος μυαλά τα σιχάθηκα
 Σα φτάσω στην άκρη 
 δεν θα κοιτάξω πίσω
Μεγάλωσα θαρρώ

Οι πέτρες στο δρόμο με πονάνε
Δεν είναι πια  παιχνίδι
Η ανηφόρα πονάει
Είναι δύσκολο να πετάξεις
Έκανες πολλά ταξίδια
 με φτερά μεθυσμένα
 Πληγωμένα στην άκρη τα ξέχασες
Μεγάλωσα θαρρώ

Μεγάλωσα και έμαθα να συγχωρώ
Να υποχωρώ Να υπομένω
Έμαθα ν' ακούω και να σιωπώ
Τι κι αν ζητάει η καρδιά φτερά
την μάλωσα
Μεγάλωσα θαρρώ

Κι εχθρός ο χρόνος μού γελάει
Όπως οι φίλοι που χαθήκαν
Που κάποτε αγαπηθήκαν
Κι όσο μου γελά τόσο θυμώνω
Με μένα 
Με όσα έχασα
Με σένα κι όσα προσπέρασα
Μεγάλωσα θαρρώ

10 σχόλια:

Anastasia είπε...

Μου αρεσαν πααααααααααααρα πολυ αυτα τα λογια.Σε βαζουν σε σκεψεις.Καλησπερα ελλη μου καλως σας βρηκα.

Μαρια είπε...

μεγαλωσαμε αλλα οχι φτανουν τα δακρυα κι ο πονος, καποτε στερευουν τα δακρυα και κανενας δεν θα στο πει παρα μονο ο ιδιος ο εαυτος σου,ω τι ωραια ειναι να μεγαλωνεις και να μαθαινεις αλλα μεσα σου να κρατας τον παιδικο σου εαυτο που μονο εσυ γνωριζεις...καλησπερα...

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΗ Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΣΟΥ.
ΜΕΓΑΛΩΣΑ ΚΑΙ ΕΜΑΘΑ ΝΑ ΣΥΓΧΩΡΩ,ΝΑ ΥΠΟΧΩΡΩ,ΝΑ ΥΠΟΜΕΝΩ.
ΑΡΑΓΕΣ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΝΑ ΤΟ ΠΟΥΜΕ ΑΥΤΟ;
ΚΑΛΟ Σ/ΚΟ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΦΙΛΗ ΜΟΥ.

Anya είπε...

Hi Elli
I came over to wish you a WONDERFUL WEEKEND :-)

greetings Anya :)

SARIN είπε...

...με οσα προσπερασα...? τι λες κοπελα μου ,το ονειρο τωρα ξεκιναει ,πιο σοφη ,που δεν γλιστρα στην ανηφορα ,με μαγκια που πια ξεχωριζει τα λαθος μυαλα.Μα πανω απο ολα μη σε λυπασαι,γινε rock μη σου πω και rock and roll,δεν θα τρελαθουμε τωρα η γενια μας ηταν παντα ομορφα τρελλη.Κι οσο για τον χρονο, ακομα κι οταν φτασω στο τελος μια ανασα ακομα θα του κλεψω...!!!

bubbles είπε...

Κι εγώ μεγάλωσα θαρρώ Ελλη μου.
Ολα αυτά που έγραψες....κι εγώ....κι εγώ....

melissalli είπε...

καλησπέρα...βρέθηκα κι εγώ εδώ...αλλα προχωράω...έτσι πρέπει θαρρώ, να μεγαλώνουμε και να προχωράμε. είδα χαμόγελο στην φωτογραφία σου και το χαμόγελο είναι βήματα...

ELENI είπε...

ΕΓΩ ΠΑΛΙ ΕΛΛΗ ΜΟΥ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΗ .....ΜΕΓΑΛΩΣΑ? ΚΑΛΗ ΒΔΟΜΑΔΑ!!!

tadeefi είπε...

Kαλημέρα λέμεεεεεεεεεεεεεεε!!!!!!!!!!!!!!!

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Οχι καλη μου.....αφου το δάκρυ μπορει ακομα και τρέχει, δεν μεγάλωσες....